piątek, 8 marca 2013

# 10 Surprise !


Ogłaszam konkurs, w którym do wygrania jest etui na telefon, które zostało własnoręcznie przeze mnie wykonane.


Zasady konkursu:

1.       Zostać obserwatorem mojego bloga.

2.       Polubić moją stronę na facebook’u  https://www.facebook.com/OnlyuniquebyGosia

3.       Zostawić komentarz pod konkursowym postem, w którym napiszesz jako kto obserwujesz mojego bloga i lubisz mój funpage. (Obserwuje jak … Lubię jako …)

4.       Udostępnić post z informacją o konkursie na swojej tablicy na facebooku.

5.       Wysłać na adres potrykus.g@gmail.com  odpowiedź na poniższe pytania:

Jak powinna wyglądać Twoja idealna torebka?
Co powinna pomieścić ?





Regulamin:

1.       Aby wziąć udział w konkursie muszą zostać spełnione wszystkie zasady konkursu.

2.       Organizatorem i sponsorem nagrody jest http://only-unique-byg.blogspot.com/

3.       Konkurs jest przeznaczony dla wszystkich czytelników bloga.

4.       Zgłoszenia do konkursu trwają od 8.03.2013 do 18.03.2013 r.

5.       Nagroda jest tylko jedna i otrzyma ją uczestnik, który udzieli najciekawszej odpowiedzi.

6.       Najbardziej interesująca odpowiedź zostanie wybrana przez  http://only-unique-byg.blogspot.com/

7.       Udzielając odpowiedzi uczestnik zgadza się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

8.       Zostawiając komentarz wyrażający chęć wzięcia udziału w konkursie Uczestnik akceptuje niniejszy regulamin.


Gosia

9 komentarzy :

  1. No cóż Gosiu, piszę zgodnie z instrukcją :) Obserwuje jako fanka Twojej twórczości, jestem zachwycona że znamy się i jest nam dane razem współpracować - nieznajomi są znajomymi naszych znajomych :) Lubię jako twórcę unikatowych rzeczy, które są jedyne w swoim rodzaju, promując w interesujący sposób region, z którego pochodzimy :) Gratulacje dla Ciebie, życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jest mi niezmiernie miło :) Ja też bardzo się cieszę, że możemy razem współpracować :)

      Usuń
  2. Okay, więc moja kolej :D
    Obserwuje jako miłośniczka torebek, zakochana od dawna w tych z filcu oraz osoba, która kibicuje tym, którym się chce, którzy są zdolni tak jak Ty ;)
    Lubię to, że Twoje torebki są niepowtarzalne i łączą nowoczesność z Naszą piękną kaszubszczyzną - a konkretnie jej wzorami.
    Jestem zachwycona!

    Trzymam kciuki za Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu,
    co ja się będę rozpisywała na Twój temat... Przecież Ty i tak o tym wszystkim wiesz:) Bardzo ciekawy pomysł z etui i bardzo mi się podoba. Jestem przekonana, że mój telefon byłby szczęśliwy w takim kubraczku, ale wiem również, że moja kieszeń w której zawsze trzymam ten telefon z pewnością mniej:D

    oby tak dalej Gosiu, pocieszaj nasze oczy Twoimi rękodziełami

    druga Gosia
    ps: czekam na zielony filc:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, muszę Ci powiedzieć, że jestem w posiadaniu zielonego filcu. Teraz tylko muszę coś z niego stworzyć :)

      Usuń
  4. Szczerze mówiąc dopiero tu trafiłam ale chyba zostanę stałym obserwatorem. Kocham tego typu cudeńka i jestem pod wrażeniem pracy;) Uwielbiam hafty a przede wszystkim rzeczy trudno dostępne i unikatowe. Ech, nie bede więcej słodzić bo te rzeczy mówią same za siebie. Pozdrawiam.
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jest mi niezmiernie miło, że moje rękodzieła się podobają :)

      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Gosiu.. Mail z opisem mojej idealnej torebki jest już na Twojej poczcie. Obserwuję i lubię jako Ola Z (zresztą wiesz).
    Etui ślicznie i chętnie je przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń