wtorek, 26 marca 2013

# 13 Phone case.

Oto specjalne udostępnienie konkursowej odpowiedzi, która otrzymała nagrodę.

Od zawsze wiadome było,
że torebka jest nierozłącznym elementem kobiety.
A moja wymarzona towarzyszka
musiałaby pomieścić wszystkie moje sekrety.
Bym żyła myślą, że zawsze mogę na niej polegać,
w potrzebie, w kłopocie nawet gdy zacznie mi coś dolegać.
Torebka mogłaby być duża albo mała,
ale musiałaby pomieścić wszystko, co tylko bym chciała.
Kartki, farby, płótna i ołówki,
miejsce musiałoby się znaleźć również na smaczne krówki.
Zieleń na torebce jest mile widziana,
bym mogła cieszyć się jej widokiem od samego rana.
Hafty na mojej torebce byłyby niezwykłe i unikatowe,
a najpiękniejsze byłoby w nich to, że są kolorowe.
Chciałabym również w torebce etui konkursowe,
bym mogła chwalić się koleżankom tym, co mam nowe.
Taka właśnie torebka mi się marzy,
pozostaje mi tylko czekać, co po 18 marca się wydarzy.

                                   Gosia Pszonak

Do odpowiedzi na pytanie konkursowe zalecam podkład muzyczny "Jestem Bogiem"  :)

     """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Dodatkowo publikuje etui unisex.
Świetnie będzie ochraniać telefon w damskiej torebce jak i w męskiej kieszeni :)





Gosia.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz