piątek, 29 listopada 2013

My workshop.

Osoby, które śledzą moją stronę na facebooku pewnie wiedzą, że byłam w trakcie tworzenia własnej małej pracowni. 
Właściwie tutaj powinna być mała korekta, bo to nie ja nad nią pracowałam, lecz bliskie mi osoby :)
Mi natomiast pozostało jej urządzenie :)
I tak oto powstała ...


Jedną z rzeczy, które powinny znaleźć swojej miejsce w mojej pracowni są różnokolorowe filce. Umieściłam je w ekologicznych pudłach, które wykonałam z starych kartonów oraz gazet.


Do ulokowania suwaków błyskawicznych, klipsów magnetycznych, włóczek, nici, przeróżnych materiałów itd. itd. :) posłużyła mi bardzo pojemna komoda. 


Na komodzie mała skrzyneczka z "ciężkimi narzędziami". Młotek i kombinerki bardzo często się przydają :)


Stolik z prototypami ...


...


Poduszeczki, które już niektórzy widzieli. Bardzo ułatwiają życie... 
Już nikt nie krzyczy na walające się po pokoju igły :p


A tutaj taki sobie śmietniczek ... 


Jedno z ważniejszych elementów - oświetlenie.


A teraz w sumie najważniejsze, moje miejsce pracy z oknem na świat.


Początkowo biurko umieszczone było pod oknem, ale szybko zmieniło swoją lokalizację. To ustawienie porostu nie było funkcjonalne.


Maszyna do szycia stojąca na biurku zasłaniała światło wpadające przez okno.


W ten sposób moje miejsce pracy trafiło pod ścianę. Tutaj świetnie spełnia swoją funkcję.


Dzisiaj Was trochę "oprowadziłam" po moim małym kącie.
Mam nadzieję, że się nie nudziliście.
Dobrej nocki :)
Gosia

7 komentarzy :

  1. Sliczna pracownia Gosiu! Az sie chce szyc!:) Dzieki za oprowadzenie - czujemy sie blisko mimo ze jestesmy tak daleko!:) buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ciesze się, że mogłam Was po niej oprowadzić :) Buziaki ;*

      Usuń
  2. Gosiu... Jestem pod wielkim wrażeniem :) pracownia jest śliczna. Urządzona gustownie i funkcjonalnie. Znalazło się tam wszystko, czego potrzebujesz, ale nie zapomniałaś też o stronie dekoracyjnej :) Szare ściany, czarny śmietniczek, czarno-białe ramki.. Love it! :) Wiele osób może Tobie pozazdrościć takiego miejsca do pracy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :) Miło przeczytać taki komentarz właśnie od Ciebie :)

      Usuń
  3. Dobry początek (dlaczego początek wg mnie) :) Mój gust podpowiada, by dodać nieco ozdób, np. obraz na ścianie (z lewego boku), czy inny dodatek ;) To jednak jak urządzamy naszą przestrzeń zależy od nas samych (jak my się tam będziemy czuć), więc nie sugeruj się, bo to tylko moje zdanie :D

    Co mi się rzuciło w oczy to niezła organizacja :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Violetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i wszelkie sugestie :) Pewnie w trakcie mojego urzędowania dojdzie jeszcze trochę gadżetów i elementów dekoracyjnych. Szczerze mówiąc już zastanawiam się nad zagospodarowaniem tej pustej ściany może właśnie ramki, albo jakaś półka ? :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Tremendous issues here. I'm very glad to peer your article.
    Thanks so much and I'm taking a look forward to touch you.
    Will you kindly drop me a e-mail?|

    my site: nowemebleogrodowe.com.pl

    OdpowiedzUsuń