środa, 25 marca 2015

# 112 the black bag


W ostatnim czasie do każdej torebki przypisałam inny numer. Mam nadzieję, że to ułatwi ich rozróżnienie :)


Dzisiaj przedstawiam torebkę z numerem 112 ;)


Została w całości wykonana z czarnego zaimpregnowanego filcu.


Jej wymiary to 30 x 38 cm, szerokość podstawy to 10cm.


Pomimo, iż baza torebki jest w bardzo zachowawczym kolorze postanowiłam umieścić na froncie element haftu kaszubskiego, który ożywił całość. Dodatkowo na froncie znalazła się ażurowa tasiemka.


 Torebka posiada dwa plecione, filcowe paski.





Główna kieszeń torby zamykana jest na suwak błyskawiczny w kolorze granatowym.




Pozdrawiam serdecznie !
Gosia

2 komentarze :

  1. To znaczy, że już 112 torebek powstało? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę mniej :) Policzyłam wszystkie przedmioty, które opublikowałam :)

      Usuń