środa, 12 marca 2014

# 83 I love a kashubian embroidery pattern !


Zanim przedstawię torbę, którą dzisiaj dla Was przygotowałam, chciałabym podsumować konkurs z okazji pierwszych urodzin bloga. Niestety wzięło w nim udział tylko sześć osób, dlatego muszę go unieważnić. Jednak ze względu na to, iż odpowiedzi były naprawdę interesujące oraz na pewno włożyliście w nie dużo pracy… Mam niespodziankę dla Wszystkich uczestników. Szczegóły wyśle na prywatne maile :)


A na dziś przygotowałam torbę w klasycznych, stonowanych kolorach z moim ulubionym elementem ozdobnym-haftem.


Haft oczywiście wykonałam ręcznie. Do standardowych 7 kolorów królujących we wzorach kaszubskich dorzuciłam brąz.


Torebka zamykana jest na suwak w kolorze czarnym.


Wewnątrz ozdobna podszewka oraz funkcjonalna kieszonka.


Kieszonkę wykonałam z czarnego filcu oraz wszyłam suwak. 



Torebka posiada mocne filcowe uchwyty. Mieści format A4.


Spokojnej nocy !
Gosia

6 komentarzy :

  1. Super torebka... Elegancka, klasyczna, ale oczywiście unikatowa :) Na konkurs się spóźniłam... Odkładalam to na poźniej, no i w końcu było po czasie...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czas zbyt szybko ucieka. Ciężko za nim nadążyć;p

      Usuń
  2. perfekcja w każdym calu Gosiu! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń