poniedziałek, 16 grudnia 2013

# 72 Gift # 7

Etui na tablet.


Dzisiaj mam dla Was kolejną propozycję na prezent. Jest to etui na tablet, które również świetnie sprawdzi się jako kopertówka na bal sylwestrowy:)


Etui zewnątrz jest zaimpregnowane, natomiast w środku znajduję się mięciutki filc.


Zamykane na trwały klips magnetyczny. Wykonane z szarego oraz czarnego filcu z barwnym haftem z przodu.
 

Dla wszystkich zainteresowanych ... Etui można zobaczyć na żywo oraz dotknąć :) w Kaszëbsczi Króm - Sklep Mściszewice.
Serdecznie zapraszam !


Na koniec dalej pozostając w świątecznym klimacie. Mam dla Was ozdobę choinkową wykonaną przeze mnie. Co roku staram się, aby na naszej choince przybywało coraz więcej ręcznych ozdób. W tym roku wykonałam kilka papierowych bombek. Na zdjęciu bombka w kształcie diamentu. Póki nie mam choinki, bombka wisi na storczyku. 


Jestem ciekawa czy Wy również na Waszych choinkach wieszacie  ozdoby hand made ?

Miłego poniedziałku !
Gosia





2 komentarze :