środa, 16 października 2013

# 51The bag with small pendant.


Dzisiaj przygotowałam dla Was torebkę w nowym zestawieniu kolorystycznym. 


Do jej wykonania użyłam nowego filcu w kolorze pomarańcz melanż. Jest to świetny odcień pomarańczu na jesień. 


Postanowiłam także dodać modny element w postaci breloczka z frędzelkami przy suwaku.


Torebeczka posiada długi pleciony pasek, a na froncie umieściłam wycinankę mojego autorstwa. Dzięki temu torebka jest unikatem.


W środku znajduję się mała funkcjonalna kieszonka na drobiazgi.


 Jutro (czwartek) o godzinie 20:55 zachęcam do słuchania Radio Kaszëbë, gdzie będziecie mogli usłyszeć Jana Jabłońskiego w krótkiej rozmowie ze mną na temat TOREBEK WYKONANYCH Z FILCU ! 
https://www.facebook.com/events/1402113940022459/?notif_t=plan_user_invited

Miłego wieczoru ! 
Gosia :)

1 komentarz :