sobota, 16 lutego 2013

# 1 The first note !

         Założeniem tego bloga jest ukazanie moich rękodzieł wykonanych głównie z filcu. 

Moją przygodę z filcem rozpoczęłam ponad roku temu. Bardzo zaintrygował mnie ten wdzięczny materiał. Postanowiłam wykonać z niego torebkę na ramię. Moje małe dzieło spotkało się z dość sporą aprobatą wśród mojej rodziny i znajomych. Dzięki czemu zaczęłam bardziej przyglądać się możliwością jakie daje praca z filcem. W ten sposób w minionym roku udało mi się stworzyć wiele torebek na mój użytek, prezent dla bliskich czy sprzedaż. Jednak dopiero w tym roku, gdy wzięłam udział w Walentynkowym konkursie, gdzie wystawiłam jedną z moich prac postanowiłam podzielić się nimi z troszkę szerszym gronem niż tylko rodzina i znajomi. (Właściwie pomysł o założeniu  bloga został mi podsunięty :)) 

Na początku mojej drogi chciałabym Wam pokazać torebkę konkursową. Co prawda konkursu nie wygrałam, ale otrzymałam bardzo dużo miłych opinii :)



Na moich pracach często pojawiają się hafty kaszubskie, a te ze względu na region, z którego pochodzę. 

Gosia    


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz